POVESTEA NOASTRĂ
Organizatiile noastre inca de la inceput pentru a isi mentine independenta fata de clasa politica nu au acesat fonduri nationale sau europene
Pe plan national,
Asociatia Profesionala a Transportatorilor APT
- a sustinut dezvoltarea unei retele de Avertizori de Integritate prin sprijin direct si cursuri;
- sustine logistic organizatiile societatii civile si incearca sa le organizeze intr-o retea;
- a organizat cursuri de Mediatori Antidiscriminare;
- este inregistrata in relatia cu Parlamentul Romaniei si Parlamentul European
- A participat in diverse proiecte prin care a contribuit: - la formarea de Inspectori Securitate si Sanatate In Munca, - la combaterea stresului urban, la hotarari pentru mediu si un transport ecologic
- - la initierea de amendamente, proiecte de legi si hotarari de Consiliu General al Municipiului Bucuresti. A dezvoltat si sprijinit membrii asociatiei in practicarea meseriei, in oferirea de consultanta pentru a se organiza in Federatii, sindicate, i-a consiliat in organizarea dialogului social, a monitorizat, supravegheat si a mediatizat activitatea societatilor unde acestia isi desfasoara activitatea, in pregatirea, specializarea, consultanta si formarea profesionala.
- Autobuze pe linia de tramvai!
Metrobus, soluția turcească din Istanbul
,,Așa ceva mai există la Istanbul, unde pe mijlocul drumului există o bandă dedicată transportului în comun, dar fără linie de tramvai, doar pentru autobuze. Aici (n.r. În România), cred că va fi destul de greu de implementat.." Florin Ivan
Totodată, Florin Ivan, liderul Sindicatulului Transpublic din cadrul Societăţii de Transport Bucureşti (STB), a precizat că acest amendament ar putea fi periculos atât pentru pietonii care nu ar putea fi protejați în acest caz, cât și pentru trafic în general.
"Așa ceva mai există la Istanbul, unde pe mijlocul drumului există o bandă dedicată transportului în comun, dar fără linie de tramvai, doar pentru autobuze. Aici (n.r. În România), cred că va fi destul de greu de implementat, din cauza faptului că trebuie lărgit drumul automat, trebuie protejat cu garduri, să fie suficient de lat pentru a trece autobuzele. Dacă ar merge doar autobuzele și tramvaiele pe acolo, probabil că ar fi benefic un astfel de transport, dar nu știu cum se poate implementa și ar trebui ca cineva de la Direcția de Tranporturi să gândească acest lucru astfel încât să nu ne creeze mai multe probleme. Să ne trezim că ce facem cu autobuzul care trebuie la un moment să iasă de pe acele șine? Pentru că el (n.r. autobuzul) nu poate să meargă peste tot, în anumite zone sunt acele spații verzi pe șinele de tramvai. Probabil că numai pe anumite zone se va implementa, dar și acolo va fi destul de greu. Este și greu să protejezi pietonii. Cineva ar trebui să facă un studiu, să vadă dacă și cât de bine se poate implemeneta, pentru că din câte știu erau acele linii-navete care se infiintau cand un tramvai se defecta și băgau autobuzele, iar autobuzele nu puteau sa meargă pe liniile de tramvai, mergeau în paralel, pe carosabil pentru că în primul rând, autobuzele nu puteau să meargă unul lângă altul, se loveau oglinda în oglindă. Studiul trebuie să fie făcut în câteva luni de zile, că nu poți să te hotărăști așa peste noapte că îl faci, iar pe urmă, cred că va dura cel puțin un an de zile. Acesta este punctul meu de vedere, un punct realist. Sub un an de zile nu cred că poate să fie implementat, decât dacă este făcut pe genunchi", a precizat, pentru MEDIAFAX, Ivan Tudor Florian
Asociatia "IMAGINEA ROMANIEI":
- a incheiat un Protocol de colaborare cu Administratia Nationala a Penitenciarelor pentru monitorizarea conditiilor de detentie din penitenciare;
- a incheiat Protocolul de colaborare cu Inspectoratul General al Politiei Romane pentru monitorizarea conditiilor de detentie din centrele de retinere si arest preventiv;
- a obtinut acreditatare si a observat procesul electoral incepand cu anul 2008 si pana in prezent;
- a dezvoltat o retea de mediatori antidiscriminare;
- a sustinut dezvoltarea unei retele de Avertizori de Integritate prin sprijin direct si cursuri;
- este inregistrata in relatia cu Parlamentul Romaniei si Parlamentul European
- sustine logistic organizatiile societatii civile si incearca sa le organizeze intr-o retea;
- a acordat sprijin organizatiilor societatii civile si cetatenilor pentru a isi apara drepturile si libertatile fundamentale;
- urmeaza sa infiinteze sucursale/agentii in fiecare judet;